BB PERAKENDE MAĞAZACILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
SOSYAL MEDYA İLETİŞİM SÜREÇLERİ AYDINLATMA METNİ
BB Perakende
Mağazacılık Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“BB”
veya “Şirket”) olarak, müşterilerimizin
kişisel verilerinin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (“KVKK”) ve sair mevzuat hükümlerine
uygun şekilde işlenmesine ve endüstri standartlarında gizlilik ve güvenliğinin
sağlanmasına önem veriyoruz.
Bizimle sosyal medya platformları üzerinden irtibata
geçmeniz halinde, bize ileteceğiniz kişisel verileriniz “müşteri ilişkileri
yönetimi süreçlerinin yürütülmesi”, “müşteri memnuniyetine yönelik
aktivitelerin yürütülmesi” ve “talep ve şikayetlerinizin takibi” amaçlarıyla
ve “temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun
meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” hukuki dayanağı
ile kısmen otomatik yollarla işlenecektir.
Ayrıca kişisel verileriniz, talep
ve şikayetlerinizin gerektirmesi halinde yine aynı amaç ve hukuki dayanak ile
bayilerimizle veya tedarikçilerimizle paylaşılabilecektir.
Bizimle irtibata geçtiğiniz sosyal medya platformunun
sunucularının yurtdışında olması halinde, kişisel verileriniz açık rızanıza
dayanarak sosyal medya platformunun yurtdışında bulunan sunucularında
barındırılabilir. İletişim için sosyal medya platformunu tercih etmeniz halinde
bu konuda açık rızanızın olduğu varsayılacaktır. Dilerseniz bizimle, (0850)
722 58 22 numaralı müşteri hizmetleri hattımız üzerinden de irtibata
geçebilirsiniz.
Kişisel verileriniz, işleme amacının ortadan kalkmasına
kadar geçecek olan makul süre kadar muhafaza edilecek ve veri işleme amacının
ortadan kalkması sonrasında BB tarafından silinecek, yok edilecek veya
anonimleştirilecektir.
KVKK’nın 11. maddesi uyarınca, bize başvurarak aşağıdaki
konulara ilişkin taleplerde bulunabilirsiniz:
a. Kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme,
b. Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep
etme,
c. Kişisel verilerinin işlenme amacını ve bunların amacına
uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
d. Kişisel verilerinin yurt içinde veya yurt dışında
aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme,
e. Kişisel verilerinin eksik veya yanlış işlenmiş olması
halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel
verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
f.
Kişisel verilerinin
işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde bunların
silinmesini, yok edilmesini veya anonim hale getirilmesini isteme ve bu
kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere
bildirilmesini isteme,
g. İşlenen verilerinin münhasıran otomatik sistemler
vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle veri sahibinin aleyhine bir sonucun
ortaya çıkmasına itiraz etme,
h. Kişisel verilerinin kanuna aykırı olarak işlenmesi
sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme.
Taleplerinizi “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve
Esasları Hakkında Tebliğ”de belirtilen usullere uygun şekilde bize
iletebilirsiniz. Dilerseniz başvurunuzda https://www.brooksbrothers.com.tr/ilgili-kisi-basvuru-formu-s
adresinde yer alan “İlgili Kişi Başvuru Formu”nu
da kullanabilirsiniz.
Başvuru
talepleriniz, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün
içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Talebinizin reddedilmesi halinde,
ret nedeni/nedenleri yazılı olarak veya elektronik ortamda gerekçeleriyle size
iletilecektir.
Revizyon Tarihi: 19.02.2024
Veri Sorumlusu: BB Perakende Mağazacılık Sanayi ve Ticaret A.Ş.
E-posta: kvkktalep@bbperakende.com
Adres: Pancar Org. San. Böl. Mah. 6. Cad. No:3 Torbalı İzmir