www.brooksbrothers.com.tr.tr elektronik ticaret sitemize vermekte olduğunuz
sipariş için Mesafeli Satış Sözleşmesi ("Sözleşme) ‘nde SATICI BB
PERAKENDE MAĞAZACILIK SAN. VE TİC. A.Ş.’dir.
İletişim bilgilerimiz şöyledir
(Adres: Pancar O.S.B. 6. Cadde No:3 Pancar Torbalı/İZMİR, Tel: (0212) 327 20 26,
Faks: (0212) 327 20 27 E-posta: info@bbperakende.com (KEP :bbperakende@hs03.kep.tr) . (Mersis
No: 0160177534900001)
Bundan böyle İNTERNET SİTESİ olarak
ifade edeceğimiz Sitemizden sipariş konusu mal/hizmetlerin
("Ürün/Ürünler") siz değerli Tüketicimiz tarafından (mobil cihazınızdaki
uygulama üzerinden yapılanlar da dahil olmak üzere) satın alınması ve böylece
sipariş-Sözleşme'nin yapılması ile ilgili teknik aşama-adımlar, keza bilgi
girişleriniz sırasındaki hataların belirlenmesine-düzeltilmesine ilişkin teknik
araçlar buraya kadarki işlemleriniz sırasında ilgili sayfalarda (karşınıza
çıkan uyarı mesajları doğrultusunda işlem yapma imkanı verilerek)
belirtilmiştir. İNTERNET SİTESİ'nde siparişinizle ilgili bir bilgi (veri)
girişinde hata söz konusu ise ilgili uyarı mesajı doğrultusunda işlem ile
düzelterek devam edilebilmekte olup ödeme bilgilerinizi girerken oluşabilecek
hataları aynı şekilde gidermeniz mümkündür. Ödeme işleminin tamamlanmasından
sonra fark ettiğiniz bilgi girişi hataları için Müşteri Hizmetlerimiz ile(0850)
722 5822 telefondan irtibata
geçebilirsiniz.
Türkiye dışına ürün satışımız
bulunmamaktadır. Teslimatı yapacak kargo firmasının bulunduğunuz yerde şubesi
olmadığı takdirde Ürün'ün bildireceğimiz yakın bir diğer şubesinden teslim
alınması gerekmektedir.
Tüketici Sözleşme'yi onayladığında,
sipariş verdiği Ürün(ler)'in bu sayfada belirtilen bedeli ve masrafları seçtiği
ödeme yöntemi ile tarafından tahsil olunur.
CAYMA HAKKI
Tüketici'nin Ürün'ü teslim almadan
önce yahut teslim aldığı tarihten itibaren otuz (30) gün içinde herhangi bir
gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin siparişten-Sözleşme'den cayma
hakkı vardır. Ancak şu mal/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde,
kullanılmamış/istifade edilmemiş olsalar dahi, kanunen cayma hakkı yoktur:
a) Tüketici'nin özel istekleri veya
onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar (üzerinde
değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale
getirilenler, ALICI siparişine istinaden yurt içinden veya dışından ithal/temin
edilen özel Ürünler dahil)
b) kozmetik vb.leri ile çikolata
vb. gıda maddeleri gibi çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek
mallar
c) yine kozmetik, mayo, iç giyim
mamülleri vb. teslimden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu
unsurları açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan mallar
d) teslimden sonra başka ürünlerle
karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar
e) ambalaj, bant, mühür, paket gibi
koruyucu unsurları açılmış kitap, CD, DVD, ses ve görüntü kayıtları, yazılımlar
vb. dijital içerikli her türlü ürünler ile bilgisayar sarf malzemeleri;
f) elektronik ortamda anında ifa
edilen tüm hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen her türlü gayri maddi
mallar
g) fiyatı finansal piyasalardaki
dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde
olmayan mal veya hizmetler
h) abonelik sözleşmesi kapsamında
sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar
ı) belirli bir tarihte veya dönemde
yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek
tedariki, eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesi
hizmeti
i) ALICI onayı ile cayma hakkı
süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve
j) genel olarak ilgili mevzuat
uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal-hizmetler ile
ALICI'nın ticari/mesleki amaçla satın alma yaptığı haller.
Kanunen cayma hakkı olan hallerde,
cayma süresi içinde mal, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım
talimatlarına uygun bir şekilde kullanılmadığı için meydana gelen değişiklik ve
bozulmalardan kanun gereği Tüketici sorumlu olup bu sebeple Ürün'e ilişkin
cayma hakkını kaybedebileceği gibi, ihtiyaren kabul ettiğimiz takdirde Ürün
bedelinden değişiklik / bozulma kadar indirim yapmak hakkımız vardır.
Cayma halinde ilgili Ürün'ün en geç
yasal süresi ( cayma hakkını kullandığınıza ilişkin bildirimi yönelttiğiniz
tarihten itibaren 10 gün) içerisinde geri gönderilmesi zorunludur; anlaşmalı
kargo firmalarımızın (Tüketici'ye Ürün teslimatını yapmış veya bir başka yakın)
şubelerinden tarafımıza ücretsiz gönderilmesi mümkündür.
Cayma hususundaki açık bildirim
yukarıdaki iletişim adreslerimize, mektup, elektronik posta, telefon gibi
araçlar ile yapılabilir. Bu hakkın kullanılması halinde, anılan bildirimin yanı
sıra Ürün'ün tarafımıza gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile
(vergi mevzuatı uyarınca) irsaliye/fatura aslının iadesi, faturası kurumlar
adına düzenlenen Ürün iadelerinde iade faturası kesilmesi, ayrıca iade edilecek
Ürün'lerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz
ve hasarsız olarak tarafımıza iletilmesi gerekmektedir.
Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş
hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi bu hakkın usulüne uygun veya
zamanında kullanılmadığı durumlarda Tüketici cayma hakkını kaybeder.
Yukarıda belirtilen gereklerin
Tüketici tarafından süresinde ve usulünce yerine getirilmesi kaydı ile, cayma
bildiriminin Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli
ve varsa Ürün'ün teslim masrafları, Ürün'ü satın alırken kullandığı ödeme
aracına uygun bir şekilde Tüketici'ye iade edilir. Ancak, cayma hakkının
sipariş konusu ürünlerin tamamı için kullanıldığı haller ile bir kısmı için
kullanıldığı durumlarda(Tüketicinin istifade ettiği) Şirketimiz ücretsiz kargo
(teslim) kampanyası ve/veya indirim/iskonto kampanyası (bedelsiz, diğer değişle
hediye ürün alabilme de bu anlamdadır, 3 al 2 öde gibi) asgari tutarının altına
düşülmesi halinde, ilgili kampanya kapsamında tahsil edilmemiş teslim-kargo
bedeli ve uygulanan indirim/iskonto tutarının (keza bedelsiz ürünün bedelinin)
tamamı Tüketiciye iade edilecek tutardan mahsup edilerek Tüketici’den alınır
(Teslim-kargo ücreti tahsil edilmiş olunan hallerde bunun ücreti mahsup
olunmamak sureti ile iade edilir); Tüketici'nin alışverişi neticesinde
kazandığı bir (sanal/fiziki) hediye çeki vb. varsa tamamı iptal olunur,
kullandığı (sanal/fiziki) hediye çeki vb. varsa bunun tutarının tamamı iade
edilecek meblağdan mahsup edilerek geri alınır. Mahsubun yetmediği hallerde
Tüketici'nin alışverişindeki ödeme aracından (kredi kartı vb. dahil) tahsilat
yapılır.
Bu hükümler, cayma hakkının
kullanıldığı hallerin yanı sıra, ayıplı ürünler hariç ürün iadesinin söz konusu
olduğu diğer tüm hallerde de aynen tatbik edilir. Şirketimizin, yine kanuna
uygun cayma halleri ve diğer sipariş-Sözleşme iptallerinde Tüketici'den,
tarafınca İNTERNET SİTESİ'nde kazanılmış ve/veya Ürün bedeli ödemesinde indirim
vb. amaçla kullanılmış her türlü ödül puanı vb.nin parasal değerleri için (de)
geçerli tahsil-mahsup hakları dahil akdi ve kanuni hak-yükümlülükleri ayrıca
mevcut ve saklıdır. Şirketimiz Torbalı Ticaret Odası üyesidir, Torbalı Ticaret
Odası’nın meslek ile ilgili davranış kurallarını edinebileceğiniz elektronik
iletişim bilgileri de şöyledir: (www.torbalito.org.tr, Telefon:0232 856 1334).
Yukarıda-aşağıda yer alan
bilgilendirmeler ile Sözleşme'yi İNTERNET SİTESİ'nde onaylayarak kabulünüzden
sonra tüm bunları sipariş teyidiniz ile birlikte belirttiğiniz e-posta (mail)
adresinize göndereceğimizden cihazına kaydedip saklayarak her zaman
erişebileceğiniz gibi, ilgili yasalar çerçevesinde ve azami 10 (on) yıl süre ile Şirketimiz nezdindeki sistemlerde muhafaza
edileceklerdir.
DİĞER ÖN BİLGİLENDİRMELER
SATICI: |
|
Unvanı: |
BB Perakende Mağazacılık San. ve Tic.
A.Ş. |
Mersis No: |
0160177534900001 |
Adres: |
Pancar O.S.B. 6. Cadde No:3
Torbalı/İZMİR |
Telefon: |
(0212) 327 20 26-(0850) 722 5822 |
Fax: |
(0212) 327 20 27 |
E-Posta: |
info@bbperakende.com |
KEP: |
bbperakende@hs03.kep.tr |
|
|
ALICI (MÜŞTERİ): |
|
Adı Soyad / Ünvanı: |
{BillingName} |
Adres: |
{BillingAddress} |
Telefon: |
{BillingPhone} |
E-Posta: |
{BillingEmail} |
SİPARİŞ-SÖZLEŞME KONUSU
ÜRÜN/HİZMET, FİYATI, ÖDEME VE TESLİMAT BİLGİLERİ
Ürünlerin (malların/hizmetlerin)
Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli/ Rengi, Birim Fiyat(lar)ı, Satış Bedeli
ile Ödeme (tahsilat) Bilgileri ve ALICI'nın bildirdiği teslim yeri dahil
Teslimat Bilgileri aşağıda belirtildiği gibidir. Teslimatı yapacak kargo
firmasının Tüketici'nin bulunduğu yerde şubesi bulunmadığı takdirde
Tüketici'nin SATICI tarafından bildirilecek bir diğer yakın şubesinden teslim
alması gerekmektedir (Bu hususta Tüketici'ye gerekli bilgilendirme,
e-posta/mail, SMS veya telefonla yapılacaktır). Teslimat ile ilgili diğer
kurallar aşağıda belirtilmiştir
ÜRÜN
{Products} |
|
|
|
Kargo Fiyatınız: |
{PriceShipping} |
Ödenecek Toplam Tutar: |
{PriceTotal} |
|
|
Ödeme (Tahsilat) Bilgileri |
|
Ödeme Şekli-Aracı: |
{PaymentType} |
|
|
Teslimat Bilgileri |
|
Adı,Soyadı / Ünvanı: |
{ShippingName} |
Adres: |
{ShippingAddress} |
Telefon: |
{ShippingPhone} |
E-Posta: |
{ShippingEmail} |
|
|
Fatura Bilgileri |
|
Adı,Soyadı / Ünvanı: |
{BillingName} |
Adres: |
{BillingAddress} |
Telefon: |
{BillingPhone} |
E-Posta: |
{BillingEmail} |
Sipariş konusu Ürün, yasal 30
günlük süre aşılmamak koşulu ile Tüketici'ye/bildirdiği yukarıdaki adresteki
üçüncü kişi/kuruluşa aşağıda belirtilen esaslarda teslim edilir.
SATICI, Ürünler'i, gönderileri için
anlaşmalı kargo firması aracılığı ile göndermekte ve teslim ettirmektedir. Bu
kargo firmasının Tüketici'nin bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde,
Tüketici'nin Ürünü, kargo firmasının, SATICI tarafından bildirilen yakın bir
diğer şubesinden teslim alması gerekmektedir.
Stoklarda olan Ürünler, sipariş
tarihinden itibaren, yasal süre içerisinde TÜKETİCİ tarafından sipariş
esnasında bildirilen kişi ve adrese teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim
edilir. Kargo Firmaları, SATICI’dan teslim aldığı gönderileri, uzaklıklarına
göre değişmekle birlikte normal şartlar altında ortalama 3 (üç) iş günü
içerisinde ALICI’lara ulaştırmaktadır.
Genel olarak ve aksi açıkça
belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) Tüketici'ye
aittir. SATICI, satış anında yürüttüğü ve İNTERNET SİTESİ'nde şartlarını ilan
ettiği kampanyalara bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya
da bir kısmını Tüketici'ye yansıtmayabilir.
Ürünlerin teslimatı anında
Tüketici'nin adresinde bizatihi bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı
kabul etmemesi durumunda SATICI, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul
edilecektir. Adreste teslim alacak bir kimsenin olmaması durumunda kargo
firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip ve temin etmek Tüketici'nin
sorumluluğundadır. Ürün, Tüketici'den başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek
ise, bu kişi/kuruluşun adresinde bulunmaması veya teslimatı kabul etmemesinden
SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde Tüketici'nın Ürün'ü geç teslim almasından
kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo şirketinde beklemiş olması
ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de
Tüketici'ye aittir.
Ürün'ü teslim alacak her kişi,
teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun
gördüğünde Ürün'ü kabul etmemekle ve kargo firması yetkilisine tutanak
tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI herhangi bir mesuliyet kabul
etmeyecektir.
Tüketici'nın Ürün'ü teslim almadan
önce masraflar dahil satış bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin
satışlarda teslimattan önce Ürün bedeli SATICI'ya tamamen ödenmediği, taksitli
satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği takdirde SATICI, tek
taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir.
Ürün teslimatı sonrasında herhangi
bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman
kurumunun Ürün bedelini SATICI'ya ödememesi ya da ödediği bedeli geri talep
etmesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde Tüketici tarafından SATICI'ya iade edilir.
Ürün bedelinin ödenmemesi Tüketici’nin Banka'ya haksız bir talimatından veya
itirazından yahut bir kusurundan veya ihmalinden kaynaklanıyor ise kargo
masrafları Tüketici tarafından karşılanacaktır. SATICI'nın iadeyi kabul
etmeksizin Ürün bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları
ayrıca ve her halükarda saklıdır.
Tereddüte mahal vermemek
bakımından; Tüketici'nin satış bedelini, bankalardan (finansman kuruluşları
dahil) sahip olduğu kredi kartı, taksit kart v.b. ile ödediği hallerde, bu kartların
tanıdığı tüm imkanlar doğrudan kartı veren kuruluşça sağlanmış kredi ve/veya
taksitli ödeme imkanlarıdır; bu çerçevede gerçekleşen ve SATICI'nın bedelini
defaten veya peyder pey tahsil ettiği Ürün satışları işbu Sözleşme’nin
tarafları yönünden kredili veya taksitli satış değildir, peşin satıştır.
SATICI'nın kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal hakları (taksitlerin
ödenmemesi halinde sözleşmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi
ile birlikte ödenmesini talep hakları dahil) ilgili mevzuat çerçevesinde mevcut
ve saklıdır. Tüketici'nin temerrüdü durumunda yürürlükteki kanunların öngördüğü
şekilde aylık oranda temerrüt faizi tatbik edilir.
Ürün'ün yasal azami süre olan 30
gün içinde Tüketici'ye teslimi, zamanında teslimdir. Normal satış/teslimat
koşulları dışındaki olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem,
sel, yangın gibi) nedeni ile yasal azami 30 günlük süre zarfında teslim
edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak Tüketici'yi
mevcut iletişim bilgilerinden ulaşarak haberdar eder. Bu durumda Tüketici
siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum
sona erene kadar bekleyebilir.
SATICI Sözleşme konusu Ürün'ü
tedarik edemeyeceğinin anlaşılması halinde, bu durumu öğrendiği tarihten
itibaren üç (3) gün içinde Tüketici'yi açık biçimde ve aynı araçlardan biri ile
bilgilendirerek sözlü/yazılı onayını almak kaydıyla, eşit kalite-fiyatta başka
bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle
yerine getirmiş sayılır. Tüketici söz konusu onayı verip vermemekte her
bakımdan serbesttir ve onay vermediği hallerde sipariş iptaline (Sözleşme
feshine) ilişkin akdi-kanuni hükümler uygulanır.
TÜKETİCİ'NİN SİPARİŞ-SÖZLEŞME
KONUSU ÜRÜNÜ SATIN ALIRKEN ÖDÜL PUANLAR KAZANDIĞI VE/VEYA ÖDÜL PUANLARI
KULLANARAK SATICI'YA ÖDEME YAPTIĞI HALLERDE UYGULANACAK ÖZEL ŞARTLAR
Ödül puanları vb.lerini kazandıran
bir kuruluş ile Tüketici ve SATICI arasında, ödül puanlarının SATICI'ya ait
İNTERNET SİTESİ'nden alışverişlerde indirim vb. sağlamasına imkan veren cari
bir anlaşmanın-sözleşmenin varlığında, Tüketici, SATICI'nın söz konusu
anlaşması ve keza kendisinin anılan kuruluş ile sözleşmesinin gereği olarak bu
siparişi-Sözleşme konusu alışverişi sebebi ile öyle bir ödül puanı kazanmış
ise, işbu Sözleşme'den cayılması ve sair suretle feshi/sipariş iptali ile
Tüketici'ye bir geri ödeme yapılması mevzubahis olan hallerde, Tüketici
tarafından bu Sözleşme konusu satın alma ile kazanılmış ödül puanları,
hediyeler ve benzerlerinin tutarı (parasal değeri) Tüketici'den geri alınır.
Şöyle ki; bu geri alma işlemi,
SATICI'nın ilgili kuruluş ile anlaşmasında farklı bir yöntem öngörülmedikçe,
Tüketici'nin anılan kuruluş-sistem nezdinde (işbu alışveriş ile kazanılmış ödül
puanları hariç) yeterli-başka ödül puanı mevcut ise öncelikle o ödül
puanlarından, mevcut değil ise SATICI'nın Tüketici'ye iade edeceği bedelden
nakden indirilerek (mahsup edilerek) yapılır.
Tüketici tarafından işbu Sözleşme
konusu Ürün alışverişinde SATICI'ya ödeme kısmen/tamamen ödül puanları vb. ile
yapılmış ise, bu suretle satın alınan Ürün bedelinin Tüketici'ye geri
ödenmesinin söz konusu olduğu hallerde, Tüketici'nin Ürün'ü İNTERNET SİTESİ'nde
satın alırken SATICI nezdindeki kullandığı ödül puanı ve benzerleri, SATICI'nın
ilgili kuruluş ile farklı bir anlaşması olmadıkça, Tüketici'ye (yine puan
olarak) iade edilebilir.
Tüketici tarafından herhangi bir
surette haksız ödül puanı kazanımı veya kullanımının tespit edildiği durumlarda
geçerli bir genel kural olarak, söz konusu ödül puanlarının parasal
değeri-tutarı SATICI tarafından Tüketici'den (kredi kartından, nakden ve sair
yasal yöntemler ile) tahsil olunabilecektir. Bu hüküm, öyle bir sistemin
uygulaması neticesi SATICI tarafından Tüketici'ye hediye verilen malların
bedeli için de geçerlidir.
Ödül puanı ve benzerlerinin kazanım
ve kullanım işlemleri ilgili diğer hususlar, söz konusu kuruluş ile Tüketici ve
SATICI arasındaki anlaşma-sözleşmelerin hükümlerine tabi olup, ilgili hallerde
SATICI, gerek burada, gerek anılan sözleşme-anlaşmalarda belirli tüm
hak-yetkileri Tüketici ve kuruluş nezdinde kullanabilir, ilgili işlemleri
belirtilen kuruluş ve/veya aynı sistemdeki diğer işyerleri adına ve/veya
hesabına da yapabilir.
SATICI'dan kazanılan veya SATICI nezdinde
kullanılan ödül puanları, hediye çekleri vb. mukabili nakdi para talepleri,
hiçbir durumda ve surette kabul edilmez.
SATICI, Tüketici ile yukarıda
anılan kuruluşlar arasındaki ihtilaflar ile bunların herhangi bir maddi,
hukuki, mali ve mali olmayan sonucu için hiçbir mesuliyet kabul etmemektedir;
yukarıdaki hükümler geçerli ve saklıdır.
Yukarıdaki hükümler, varsa,
Tüketici'nin doğrudan SATICI'dan edindiği ödül puanı kazanım ve kullanımlarında
da kıyasen uygulanır.
İNTERNET SİTESİ/SATICI'dan ödül
puanı kazanan veya SATICI'ya ödemelerinde ödül puanı vb.lerini kullanan
Tüketici (diğer değişle ALICI) yukarıdaki özel şartları (da) kabul etmiş
sayılır.
DİĞER BAZI HUSUSLAR
Sözleşme ve kanuna uygun caymalar
dahil sipariş iptallerinde ve Sözleşme fesihlerinde, Ürün bedeli tahsil edilmiş
ise, bildirimden itibaren azami 14 gün içinde, Ürün bedelini ödediği araca
uygun bir şekilde Tüketici'ye iade edilir. Örneğin kredi kartlı ödemelerde iade
işlemi de Tüketici kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı,
siparişin Tüketici tarafından iptal edilmesinden sonra aynı sürede ilgili
bankaya iade edilir; bu tutarın bankaya iadesi işleminin SATICI tarafından
yapılmasında sonra Tüketici hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci
ile ilgili olduğundan, bu tür inisiyatifi dışındaki nedenlerden kaynaklı olası
gecikmeler için SATICI herhangi bir şekilde sorumlu değildir (bankaların iadeyi
Tüketici hesabına yansıtma işlemleri üç haftayı bulabilmektedir).
SATICI'nın Tüketici'ye iade
edilecek bedel için, Sözleşme ve kanundan doğan mahsup, indirim ve tenzilat
hakları, yetmediği hallerde tahsilat hakkı vardır ve saklıdır. Sözleşme'nin
SATICI'nın edimini ifa etmemesinden ötürü Tüketici tarafından feshedildiği
hallere ilişkin Tüketici kanuni hakları da mevcut ve geçerlidir. Tüketici Ürün
ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini, yukarıda belirtilmiş iletişim
kanallarından ulaşarak, sözlü veya yazılı şekilde SATICI'ya bildirebilir.
SATICI olarak Tüketici
müşterilerimizin haklı talep-şikayetleri ile her türlü başvurularını
karşılamaktan memnuniyet duyarız. Bu doğrultuda işbu metinde yer alan iletişim
bilgilerinden şirketimize ulaşabilirsiniz.
Bu şekilde bir çözüme bağlanması
mümkün olmadığı takdirde Tüketici dilerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nca her
yıl belirlenen ve ilan edilen parasal sınırlar dahilinde kendisinin veya
SATICI'nın yerleşim yerindeki (ikametgâhının bulunduğu yerdeki) İl ve İlçe
Tüketici Hakem Heyetleri'ne ve sınırları aşan durumlarda Tüketici
Mahkemeleri'ne başvurabilir.
Tüketici, onayı halinde Mesafeli
Satış Sözleşmesi'nin ayrılmaz bir parçasını oluşturacak işbu Ön
Bilgilendirmeler ile, satışa konu Ürün/Ürün'lerin temel özellik-nitelikleri,
satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat işlemleri ve cayma hakkı ile ödül puanları
koşulları dahil tüm hususlarda bilgilendirilmiş bulunmaktadır.
İş bu Sipariş-Sözleşme Ön
Bilgilendirmelerindeki tüm açıklamalar ve bilgiler Tüketici'nin İNTERNET
SİTESİ'nde onayladığı an itibariyle geçerli olup kabulü halinde SATICI ve
Tüketici (ALICI) arasında Mesafeli Satış Sözleşmesi ile birlikte bağlayıcı
olarak uygulanır. Siparişin verilmesi ile, Tüketici, yukarıda belirlenen ürün
bedelini ödeme taahhüdü altına girdiğini kabul etmiş sayılır.